تهم و عرفان – بايد باشيم
تبلیغات
تبلیغات
<-Text3->
نوشته شده توسط : amir h033ein

ورس 1 : تهم
داری میشنوی مگه نه؟ باز منم من // به هر دری زدی هنوز سرپاست تهمتن

هرکاری کردی بازم خواستن از من // شعر بنویسم کار بسازم اصلا
من از قلب از مخ به کارم وصلم // پس بفهم اینو باید باشم حتما
تا تو و امثال تو بشنوین کار نو و // تقلید کنین جای اینکه تا شب از غم
داغون باشین که چرا شما نمیتونین // لعنتی این فقط کار ماست په نه په!
میگی شانس دارم؟ خوب بریز تاس از اول // تا بفهمی ربط نداره به شانس پس عمداً
نزن واسه جلب مخاطب حرف از دردم // پسر اگه فقط یکم باشی خاص همش هست
کلی سوال دارم ازت،تا صبح هستم // همه رو هم میخوام برام بدی پاسخ از دم!
چون این لعنتی نمیشه کلیشه // که میشه به این شکل خوندش و له میشه
کسی که بهم بگه که این یه کلمه اش تکراریه // بهم بگه کارات از فکر خالیه
چون همه همه با من یه نمه نمه // کارم یه ذره ذره حال من از تو بهتره
پس تو کمه کمش آنا شو خم خم که // دارم عصبانی میشم بذار سینا ازت بگذره!!
چون هست یه سری حرف که دست نزدست // و هست یه ذهنی سخت که نظر کرده است
دیگه بحث رپ نیست و بحث شعوره // که کمرنگ میشه هر لحظه حضورش

كروس : تهم
دوباره بازم تو آره بامن میخونی یه صدا و فرق نداره که روز باشه یا شب


ورس 2 : تهم
از وقتی بچگی رفت من یاد گرفتم // تا کسی قدم بر نداشت تکون نخورم

حرفمو تحمیل کنم ، همینطوری // تکمیل شدم تاکه زود نبرم
پس من بدم و بدم میاد ازت // من میزنم قدم و قلم میخواد نرم
من میریزم عرق رو ورق و آخرم // پس میگیرم حقمو ازت با باورم
همیشه زخمی که قلم بجا بذاره درد ناکه // و هربارکه اشکاي جوهری میچکن روی کاغذ در واقع
درمان زخمان چون تو فکر من نیست شمع و گل و پروانه!
من خیلی زود از یاد بردم بچگی رو بعد // ایستادم باز روی پاهام هرچه پیش اومد
پس درک میکنم و میشناسم کلماتو // میخوام تنها برم این مسیرو و نرم باتو!
چون هنوز زنده ام قلبم تک و توک میزنه ضربان و // یه صدایی تو گوشمه میگه تهم پاشو
من مثل تو هدر نمیدم ورقهامو عرقهامو // میبینم که میچکن از شب تا صبح
پس من باتو صنمی ندارم، هستم علم دار و // طرفدار و مخاطبام هم هستن طلبکار
و من مجبورم به سرعت شکار کنم هدفهامو // ازم دلگیر نشو اگه دیدی بعضی حرکات رو

كروس : تهم
دوباره بازم تو آره بامن میخونی یه صدا و فرق نداره که روز باشه یا شب


ورس 3 : عرفان
حال نمیکنی خوب باشه ! // سریع بزن ترک بعد ، داش خداحافظ
هی حرفشو میزنی یا بهترشو بزنی // یا باس درشو بذاری واسه من خوراکه..!
*ـس خل تر از اونم فکرشو بکنی // نمیدونی فرق رپ و تکنو رو تو اوبی!
هی من میخونم و هی بکن تو کپی // باریک(الله) بده به مامان اون لپتو توپولی!!
دنیارو فتح کنم میگن " مال باباش بود " // هشت ساله تنهام حاجی بابام کو؟!
هرکی میشناسه مثل ارتش پشتمه // هرکی نیش زده من بی جواب کشتمش
رپرا مثل مرغن و منم گشنمه ! // اگه سرباز این راهی منم پشت سرت
بیت سینا و بوم بوم // بذار توی ماشین پا رو گاز ووم ووم
ما تو فرمول یک تو روی فرقون // میمونی پشتمون تو مثل کنکور !
پا بذاریم اون تو / تو میشی موش زود // یه شب حالا مود خوب نرینین زود توش
تا دافه روم بود // یا چشم خون بود // نگیر فیلم زود زود // نزارش یوتوب!
امشب..امشب با من و تهم باشین // حاضری تو مالزی دور هم باشیم؟!
برا یک شب بزنیم به شهر آتیش؟ // بعدش من راضیم به یه همبازی

بریج : عرفان
پا میکوبه....دنیا با بیت تهم // میخونه کل دنیا آهنگ من
خوب میدونه هستیم دیوونه // هوا هم رو داریم ما و هستیم با هم

كروس : تهم
دوباره بازم تو آره بامن میخونی یه صدا و فرق نداره که روز باشه یا شب

اوترو : تهم و عرفان
دوباره بازم....دنیا با بیت تهم

دوباره بازم....میخونه دنیا آهنگ من
دوباره بازم....خوب میدونه.......هوا همو داریم ما و هستیم با هم





:: موضوعات مرتبط: تکست های عرفان , ,
:: برچسب‌ها: تهم و عرفان – بايد باشيم ,
:: بازدید از این مطلب : 2998
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: